Diyabet hastalarının bilinçlendirilmesini amaçlayan program kapsamında katılımcılara hastalık yönetimi konusunda kapsamlı bilgiler aktarıldı.

Eğitim programını başarıyla tamamlayan katılımcılara katılım belgeleri ve diplomaları, Bozüyük Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Eftal Egemen Akbulut tarafından takdim edildi.

Program süresince diyabet hastalarına; hekim, fizyoterapist, diyetisyen ve hemşirelerden oluşan multidisipliner ekip tarafından bilgilendirme yapıldı. Eğitimlerde, diyabetle yaşam, sağlıklı beslenme, fiziksel aktivite ve günlük yaşamda dikkat edilmesi gereken konular ele alındı.

GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNCEL
12 Haziran 2026GÜNCEL
12 Haziran 2026EĞİTİM
12 Haziran 2026
1
Bozüyük Halime Hatun Anaokulu farklı bir etkinliğe imza attı
9005 kez okundu
2
Bozüyük Devlet Hastanesinde 2026 yılının ilk diyabet okulu tamamlandı
4834 kez okundu
3
Bozüyük’te lise öğrencilerine akran zorbalığı ve başa çıkma yolları anlatıldı
3688 kez okundu
4
Bozüyük’te lise öğrencilerine “ Bilinçli Toplum, Bilinçli Tüketici” konulu seminer verildi
3028 kez okundu
5
TÜRK EĞİTİM SEN’DEN ANLAMLI ÖĞRETMENLER GÜNÜ ETKİNLİĞİ: HEDİYE YERİNE FİDAN BAĞIŞI
2781 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.