
Kurum personeli ile çiftçiler arasında oynanan halı saha futbol maçı eğlenceli geçti. Dostluk havasında geçen maç beraberlikle sonuçlandı. Maç sonunda Bozüyük İlçe Tarım Müdürü İsmail Aksu, çiftçilerle tokalaşarak günlerini kutladı. Çiftçiler ise; “Günümüzde böyle bir maç organize eden İlçe Tarım Müdürümüz İsmail Aksu’ya teşekkür ederiz. Maçta çok eğlendik, güzel vakit geçirdik” dediler.(İHA)

—————————————————————————————————————————————————————————————————–
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNCEL
12 Haziran 2026GÜNCEL
12 Haziran 2026EĞİTİM
12 Haziran 2026
1
Genç futbolcu kariyerini İzmir’de sürdürecek
5114 kez okundu
2
Bozüyük’te yeni futbol spor kulübü kuruldu
4500 kez okundu
3
Kınıkspor 4 – Güneşspor 2
4094 kez okundu
4
Bozüyük’te yeni kurulan futbol kulübünde alt yapıya önem verilecek
3650 kez okundu
5
Bozüyüklü milli taekwondocunun hedefi 2028 Los Angeles Olimpiyat Oyunları’na katılmak
2437 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.